Формування очікувань

За допомогою цих інструментів важливо говорити клієнту не тільки про те, що він отримає, але і те, що він не отримає.

Формування очікувань

  • фірмовий стиль
  • оформлення
  • тон оф войс
  • цінова політика
  • умови сервісу

За допомогою цих інструментів важливо говорити клієнту не тільки про те, що він отримає, але і те, що він не отримає.

Коммунікація бренду: вербальні та невербальні засоби.

Очікування клієнта

  1. Якісна послуга
  2. Після отримання послуги виглядати красивіше і молодше.
  3. Виглядати престижно, модно, стильно.
  4. Приємне спілкування та увага до нього.
  5. Лишитись здоровим після процедури.
  6. Професійна консультація.
  7. Професійна допомога.
  8. Відпочинок, релаксація.
  9. Цікаві новини, корисна інформація.
  10. Якісні та корисні косметичні засоби.
  11. Смачні напої.

Перевищення очікувань клієнта

Коли клієнт говорить "Вау!" - це відмінний сервіс

Просто хороший сервіс - це зробити в точності те, що очікує клієнт.

Наша мета - щоб клієнт був у захваті.

Імідж складається з відгуків і рекомендацій.

Вибір людини, в більшій мірі залежить від думки друзів, сім'ї і колег, ніж від інформації, отриманої будь-яким іншим шляхом.

Рівень стандартів. Стандарт надання послуг має перевищувати рівень очікувань.

Зрозуміти потреби → Сформувати очікування → Роз’яснити кожен етап роботи.

Найновіші публікаціі в цій категорії